Een zeepdispenser die leeg is, een zonwering die hapert, een koffieautomaat met storing… Maar ook het reserveren van een vergaderruimte inclusief lunch of het bestellen van extra rolcontainers vanwege een interne verhuizing. Wat deze situaties met elkaar gemeen hebben, is dat ze de dag van een gebouwgebruiker kunnen maken of breken. “Breken” als het melden omslachtig is of als zij geen actie zien, “maken” als ze boven verwachting worden geholpen. Het verschil tussen die twee: de professionele servicedesk van Vebego Facility Solutions.
Waarmee kunnen we je helpen?
Wil je dat meldingen, vragen en klachten met betrekking tot de faciliteiten in jouw gebouw sneller of beter opgevolgd worden? Wil je een servicedesk die bijdraagt aan meer tevredenheid en een optimale beleving van de gebouwgebruikers? Wil je meer grip krijgen op trends en ontwikkelingen in de meldingen? Of zoek je alleen geschikte personen die de taken van de servicedesk professioneel en klantvriendelijk uitvoeren? Wij richten een servicedesk in die perfect past bij de wensen, sfeer en het imago van jouw organisatie.
Wij hebben medewerkers voor jouw servicedesk die klantvriendelijkheid in hun DNA hebben. Ieder persoon die een verzoek of klacht heeft of de moeite neemt om een defect te melden, voelt zich door hun inzet serieus genomen en persoonlijk geholpen. Zij weten de weg in jouw (facilitaire) organisatie om de melding op de juiste plek weg te leggen voor de meest adequate afhandeling. Met deze professionals is een succesvolle servicedesk al grotendeels gerealiseerd. Onze technische faciliteiten, zoals een FMIS of een centraal meldnummer met nummerherkenning, maken onze service compleet.
Vebego Facility Solutions heeft voor diverse opdrachtgevers in Nederland servicedesks ingericht. Zowel onsite als offsite via een centraal meldnummer, fysiek of met een FMIS, of een combinatievorm. Met deze brede kennis en ervaring staan we garant voor een passende oplossing en een adequate afhandeling voor jouw gebouwgebruikers.