Direct vrijblijvend facilitair advies?

Administratief beheer

Als vastgoedeigenaar ben je op veel fronten actief. Met gebouwonderhoud, met verduurzaming, met het aantrekken van nieuwe huurders, met de impact van corona op de bezettingsgraad… Tegelijkertijd heb je de zorg voor je bestaande huurders. Zij zijn je stabiele bron van inkomsten, hen wil je tevreden houden. Een foutloos en efficiënt administratief beheer op maat is daarbij een absolute must. Kom je hiervoor handen tekort? Besteed het dan uit aan Vebego Facility Solutions.

Meer informatie
Direct vrijblijvend administratief advies
2019 Fm Ise 21

Hoe doen we dit?

Een huurcontract aanpassen omdat de huurder meer of minder m² wil afnemen? Servicekosten naar alle huurders terugboeken vanwege de lockdown? Een prijsverhoging voor duurzame koffie doorvoeren? Als dit rekenwerk niet herleidbaar en één keer goed plaatsvindt, is irritatie en extra werk het gevolg. Herkenbaar? Het kan ook anders! Wij gaan namelijk voor Great Work. Je bouwt met minimale inspanning aan de tevredenheid en het vertrouwen van jouw huurders en een optimale samenwerking met jouw contracted suppliers.

Administratief beheer is een taak die Vebego Facility Solutions vaak uitvoert in combinatie met technisch beheer en facilitair beheer in de rol van managing agent. Als jouw managing agent zijn wij het gezicht naar huurders, eindgebruikers en contracted suppliers en voeren wij de regie over jouw bestaande contracten met hen.

2019 Fm Projectmanagement 5

Waar kunnen we je mee kan helpen?

Administratief professionals van Vebego Facility Solutions zijn o.a. inzetbaar voor de volgende beheertaken:

  • het opstellen en beheren van huurcontracten
  • het verzorgen van periodieke facturen voor huur en servicekosten
  • het beheren van contracten met contracted suppliers
  • het verzorgen van betalingen aan contracted suppliers
2019 Fm Eurocontrol 13

Dit zijn de voordelen

Het uitbesteden van het administratief beheer bied je direct ontzorging van diverse operationele en tactische administratieve taken. Als managing agent waken wij over de performance alsof het ons eigen gebouw betreft en over de contractafspraken alsof het onze eigen contracten zijn. Uiteraard hou jij op de achtergrond altijd grip op de zaak.

Van operationeel tot strategisch niveau realiseren we administratief maatwerk, tevreden huurders, een stabiele cashflow en daarmee waardevastheid van jouw vastgoedinvestering.

Onze verhalen

KPN Hoofdkantoor (1)

Facilitaire ketensamenwerking bij KPN

65 facilitair professionals van Vebego werken vanuit één ambitie met collega’s van KPN Real Estate Services en schoonmaak-, beveiliging-, catering- en afvalpartners samen om die ‘best place to work’ mogelijk te maken.

Lees het hele klantverhaal
Header Parnassia

Managing agent bij Parnassia Groep

Per 1 januari 2021 is Vebego verantwoordelijk voor de operationele facilitaire dienstverlening van Parnassia Groep. 34 locatiebeheerders en 10 facilitair managers zijn bij Vebego in dienst getreden.

Lees het hele klantverhaal
3359 Krant High Tech Campus Eindhoven Hh Htc5 Pijl

Managing agent bij High Tech Campus Eindhoven

In het Managing Agent Model hebben we de perfecte tussenweg gevonden. Met dit outsourcingsmodel hebben we volledige vrijheid om facilitaire partners te selecteren en houden we regie over “wat” er geleverd wordt.

Lees het hele klantverhaal

Onze ervaring & expertise

Vebego Facility Solutions heeft ruim 30 jaar ervaring met diverse beheertaken voor opdrachtgevers met vastgoed in heel Nederland. We zijn actief in meerdere segmenten waaronder kantoorvastgoed, onderwijsvastgoed, sportvastgoed en cultureel vastgoed.

Met deze kennis en ervaring en betrouwbare partners staat Vebego Facility Solutions garant voor een optimaal administratief beheer van jouw vastgoedobject. Overweeg jij om het administratief beheer van jouw vastgoed uit te besteden? Neem dan nu contact met ons op en bespreek geheel vrijblijvend de mogelijkheden voor jouw organisatie.

Direct vrijblijvend vastgoed advies
2019 Fm Eci 5