Van het reserveren van een werkplek of parkeerplaats tot het bestellen van een lunch voor een gast die met een QR-code meteen op de juiste kostenplaats wordt geboekt: het kan via GIIO. Dit platform geeft jouw medewerkers zelf de regie over hun ideale werkdag op kantoor. En daarnaast helpt GIIO bij het creëren van de ultieme klantbeleving. Met alle data die wordt verzameld, kun je als organisatie ook nog eens processen optimaliseren en kosten besparen!
GIIO is een platform waarbij zowel de bezoeker, het bedrijf als werknemer maximaal gefaciliteerd wordt. Met GIIO creëer je dé 5-sterren guest- en employee journey. Jouw weg naar optimale gastvrijheid voor bezoekers en efficiënte medewerkers. Een alles-in-1 platform dankzij integratie van systemen en dienstverleners. Data die met behulp van GIIO wordt verzameld in een dashboard, geeft belangrijke stuurinformatie voor de facility manager die zo de dienstverlening kan optimaliseren.
Aan de hand van de guest journey en employee journey weten we welke contactmomenten er plaats vinden en spelen we hierop in. Deze reizen vormen de basis voor GIIO. We leggen je graag uit wat we hieronder verstaan.
De guest journey
De guest journey is de “reis” van een gast door jouw organisatie. Van aankomst tot vertrek, en zelfs nog voordat jouw gast fysiek op locatie aankomt vinden er verschillende contactmomenten plaats. Dit worden ook wel touchpoints genoemd. Touchpoints zijn alle contactmomenten die één van de zintuigen prikkelen. Om de kwaliteit van de gastbeleving te optimaliseren en waarborgen is het in kaart brengen van deze reis essentieel. Een sterke guest journey, waar de gast nog lang aan terugdenkt en over vertelt in zijn omgeving is goud waard.
De employee journey
Naast de guest journey heb je ook de employee journey, gericht op het verbeteren van de medewerkersbeleving. Een sterke reputatie, tevreden en loyale klanten beginnen tenslotte bij en met de medewerkers van je organisatie. Doordat een belangrijk deel van het werk van kantoor naar thuis verschuift, verandert de functie van kantoren. Medewerkers komen alleen naar kantoor als zij daar echt baat bij hebben. De kwaliteit van services en faciliteiten op kantoor is hierdoor belangrijker geworden. De werkplek op kantoor moet goed ingericht zijn en voldoen aan de eisen en wensen van de medewerker. Van het eerste contact tot het vertrek en zelfs daarna.
Door de omgang met gasten sterk te personaliseren en door gebruik te maken van de techniek van nu, ben je als organisatie in staat om een perfecte eerste indruk te realiseren voor je bezoekers met GIIO. Individuele systemen zoals toegangscontrole, receptie en catering zijn samengebracht om een geïntegreerde ervaring te bieden. Bezoekers kunnen met een enkele QR-code toegang krijgen tot de aangeboden diensten.
Met GIIO kunnen medewerkers heel eenvoudig hun ideale werkomgeving creëren. Van het reserveren van een parkeerplaats of werkplek tot het bestellen van een lunch voor een gast die met een QR-code meteen op de juiste kostenplaats wordt geboekt. Assistentie nodig? Roep de Service Host op in GIIO en het wordt geregeld. Geen verschillende systemen meer. Alles is geïntegreerd, waardoor het platform zeer gebruiksvriendelijk is.
Alle verzamelde data uit het platform zorgt voor meer rust, overzicht en inzichten; dús een hoger rendement. Waardoor we iedere dag een optimale werk- en leefomgeving creëren voor jouw organisatie.
Benieuwd wat GIIO voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact met ons op. Onze specialisten denken graag met je mee!