Trein schoonmaak

De dienstregeling is heilig. Altijd. Treinen moeten klaar zijn om op tijd te reizen. En goed schoon. Om de reiziger ook een zo fijn mogelijke reis te geven. De reiziger, die op nummer een, twee en drie staat. Vebego Cleaning Services draagt bij aan dat doel. Met maatwerk in schoonmaak.  

We gaan zo ver in treinschoonmaak, dat we er een client solution voor hebben gemaakt. Een compleet team met één opdracht: schone treinen. Dit realiseren we met schoonmakers in rijdende treinen, maar ook met een calamiteitenteam. Allemaal voor de dienstregeling. En die prettige reis. Dat is Great work. 

Terug naar hygiëne en schoonbeleving
Home Trein Schoonmaken

Continu bijsturen vanuit inzicht

Om alle treinen schoon te houden voor reizigers, is voortdurende bijsturing noodzakelijk. Met ons landelijke opererend Service Center hebben we oog voor ad hoc zaken en analyseren we treinschoonmaak continu. We zorgen voor inzicht met een app voor onze schoonmakers en een dashboard voor ons Service Center. Zo staat het optimaliseren van onze dienstverlening voor het openbaar vervoer nooit stil.

 

Ons Service Center handelt 24/7 ad hoc meldingen af. Van meldingen van conducteurs over met graffiti bekladde treinen of ernstige vervuiling in de trein, tot tweets van reizigers met een opmerking, klacht óf compliment. We schakelen direct en lossen waar nodig problemen meteen op.

App en dashboard

24/7 inzicht in de status van onze dienstverlening is noodzakelijk. Dat doen we met NielS, onze in huis ontwikkelde app die treinschoonmaak beter organiseert. Met inzicht op lokaal, regionaal én landelijk niveau.

 

Onze teamcoach ontvangt per trein een digitale werkbon met daarop de uit te voeren werkzaamheden. Na afronding van het werk, vinkt hij op de werkbon aan wat daadwerkelijk is schoongemaakt. Wanneer een trein niet volledig gereinigd is, bijvoorbeeld omdat de trein sneller ingezet moest worden of voor reparatie naar de storingsdienst moest, weet de volgende ploeg exact de status. En kunnen zij de trein met extra aandacht schoonmaken. 

 

Alle informatie vanuit de app komt ook terecht in het dashboard van ons Service Center. Dit stelt hen bijvoorbeeld in staat om niet geheel gereinigde treinen op te sporen en in overleg alsnog ‘uit te laten lopen’ voor reiniging, wanneer het niet kan wachten tot de volgende ploeg. Of om onze dienstverlening in overleg aan te passen, wanneer er vaker te weinig tijd is. Gewapend met de NielS ontsnapt er zo niets meer aan de aandacht.

  • Altijd schone treinen
  • 24/7 inzicht
  • Landelijk opererend Service Center
  • Continu bijsturen & optimaliseren
  • Directe oplossingen
  • Calamiteitenteam

Samenwerken?

Kom in contact met een van onze hygiëne en schoonbeleving specialisten. Wij vertellen je graag meer over treinschoonmaak.

Contact
Andere services
Contact