Vebego Cleaning Services

Great work is voor Vebego Cleaning Services de bijdrage aan een hygiënisch en mooi Nederland. De weg daarnaartoe verandert. Dat zorgt dat wij ook continu in beweging blijven. Onze rijke geschiedenis heeft ons veel geleerd. Onze nieuwsgierigheid en wil om te verbeteren, zorgen dat we ook altijd naar de toekomst kijken. Voor opdrachtgevers, onze eigen mensen en de maatschappij waar we deel van zijn. 

Thumbnail

De oorsprong: Vebego

Vebego Cleaning Services is deel van Vebego, een familiebedrijf. Alles wat we doen en de manier waarop we werken, komt voort uit het gedachtengoed en de geschiedenis van Vebego

Blik op de toekomst: missie en visie

Mark Keur, directeur van Vebego Cleaning Services, geeft een blik op de toekomst zoals we die nu zien. De toekomst waarop we onze visie baseren:  

 

“We zien een groeiend belang van partnerschap. Partnerschap met opdrachtgevers, maar ook met onze eigen mensen. Door de data die we ophalen en analyseren, worden we steeds meer een kennispartner worden voor bedrijven, op facilitair vlak. Daarmee doorbreken we nog meer de klassieke relatie opdrachtgever-leverancier en worden we naast uitvoerder ook steeds meer adviseur. Om nog meer op te leveren voor opdrachtgevers. Om gericht te innoveren als dat resultaat oplevert. En om onze dienstverlening als geheel – en altijd op maat – naar een hoger plan te tillen. Steeds weer. 

Het partnerschap met onze medewerkers zien we vooral in het werk dat we ze bieden en de omstandigheden waarin ze werken. Betekenisvol werk is belangrijk voor Vebego Cleaning Services. We willen mensen werk geven dat bij ze past en dat ze kansen geeft om zich te blijven ontwikkelen. Dat draagt bij aan een beter leven. Maar ook aan duurzame inzetbaarheid én de motivatie om voor Vebego Cleaning Services willen werken. Dit is waar wij in geloven en waarom we ook aantrekkelijk blijven naar de steeds krapper wordende arbeidsmarkt. 

Het spreekt voor zich dat we ook nog meer dan voldoende kansen zien op het gebied van onze invloed op Zero Waste en Zero Emission. In plaats van praten, laten we liever zien wat we doen. Dat doen we met een duurzaamheidsmonitor. Ook weer op basis van data. Zo sturen we gericht, met maatwerk, op een zo positief mogelijk resultaat en dragen we bij aan de doelen van onze opdrachtgevers. 

Alles wat we doen, doen we om het resultaat van onze opdrachtgever beter te maken. Om waarde toe te voegen. Voorwaarden die wij daar zelf bij stellen, zijn dat we tijdens dat great work zuinig kunnen zijn op onze eigen mensen en de planeet die we samen delen. Zo borgen we ook de toekomst.” 

;